Skip to content
New issue

Have a question about this project? Sign up for a free GitHub account to open an issue and contact its maintainers and the community.

By clicking “Sign up for GitHub”, you agree to our terms of service and privacy statement. We’ll occasionally send you account related emails.

Already on GitHub? Sign in to your account

Frequent protection restarts and crashes in the local VPN mode #4788

Closed
4 tasks
ghost opened this issue Jun 15, 2023 · 2 comments
Closed
4 tasks

Frequent protection restarts and crashes in the local VPN mode #4788

ghost opened this issue Jun 15, 2023 · 2 comments

Comments

@ghost
Copy link

ghost commented Jun 15, 2023

Please answer the following questions for yourself before submitting an issue.

  • I am running the latest version
  • I checked the documentation and found no answer
  • I checked to make sure that this issue has not already been filed

AdGuard version

AdGuard 4.0

Environment

- OS:Android 10
- Device:Huawei
- Firmware:Y6p

Root access

  • Yes, I have it.

What filters do you have enabled?

No response

What Stealth Mode options do you have enabled?

No response

Issue Details

Программа самостоятельно закрывается, либо же перезапускается с изменением настроек ( которые не производил )

Отправил логи: Мы получили ваше обращение. Его номер – 768469.

Expected Behavior

No response

Actual Behavior

Достали уже эти постоянные перезапуске программы

Screenshots

Screenshot_20230615_091719_com adguard android
Screenshot_20230615_084444_com adguard android

Additional Information

No response

@ghost ghost added the Bug label Jun 15, 2023
@Versty Versty changed the title Частые непонятные вылеты программы Frequent protection restarts and crashes in the local VPN mode Jun 15, 2023
@Versty
Copy link
Member

Versty commented Jun 15, 2023

@WinCHM Добрый день, мы посмотрели файлы из вашего обращения.
Похоже, что проблема дублирует уже ранее созданную другим пользователем. Поэтому давайте продолжим общение в теме #4456.

Хотелось бы получить более подробные файлы логов с вашего устройства, чтобы разобраться в проблеме.

  1. Убедитесь, что у вас включены опции Отправлять отчеты о сбоях и Отправлять данные об использовании приложения. Если необходимо - включите

  2. Включите подробное логирование:
    Настройки -> Основные -> Расширенные -> Уровень логирования -> Подробный

  3. Включите защиту и подождите пока проблема возникнет, запомните точное время, когда она произошла

  4. Соберите логи:
    Настройки -> Основные -> Расширенные -> Экспортировать логи и информацию о системе

  5. Отправьте сохраненный файл на почту [email protected]:

    • в теме письма укажите номер 4456
    • в письме укажите время воспроизведения проблемы

@jordanswrld94
Copy link

if you want to check progress go here: #4524

Sign up for free to join this conversation on GitHub. Already have an account? Sign in to comment
Projects
None yet
Development

No branches or pull requests

3 participants