Skip to content
New issue

Have a question about this project? Sign up for a free GitHub account to open an issue and contact its maintainers and the community.

By clicking “Sign up for GitHub”, you agree to our terms of service and privacy statement. We’ll occasionally send you account related emails.

Already on GitHub? Sign in to your account

Пропажа часов #2133

Closed
Ady4ik opened this issue Oct 21, 2024 · 3 comments · Fixed by #2159
Closed

Пропажа часов #2133

Ady4ik opened this issue Oct 21, 2024 · 3 comments · Fixed by #2159
Labels
bug Something isn't working Priority 1 (High) This is a priority task, please solve it

Comments

@Ady4ik
Copy link

Ady4ik commented Oct 21, 2024

Описание

В статистике произошло практически полный откат часов у всех игроков.

Шаги воспроизведения

Необходимо уточнение информации, как и когда это произошло.

Скриншоты

image

@Ady4ik Ady4ik added bug Something isn't working Priority 1 (High) This is a priority task, please solve it labels Oct 21, 2024
@Ady4ik Ady4ik pinned this issue Oct 21, 2024
@Alwayswannahunt
Copy link

Никуда время игроков не делось. Офы решили использовать стандартный способ превращения TimeSpan в строку, но он не поддерживает суммарный вывод часов, поэтому игроки и видят часы в промежутке от 0 до 23.

@Ady4ik
Copy link
Author

Ady4ik commented Oct 21, 2024

Никуда время игроков не делось. Офы решили использовать стандартный способ превращения TimeSpan в строку, но он не поддерживает суммарный вывод часов, поэтому игроки и видят часы в промежутке от 0 до 23.

Значит нужно добавить конвертирование в дни? Иначе это выглядит, как будто они пропали

@stalengd
Copy link
Collaborator

Создал ишуй на апстриме, там же создал фикс space-wizards#32973

@stalengd stalengd mentioned this issue Oct 26, 2024
5 tasks
@Ady4ik Ady4ik unpinned this issue Oct 27, 2024
Sign up for free to join this conversation on GitHub. Already have an account? Sign in to comment
Labels
bug Something isn't working Priority 1 (High) This is a priority task, please solve it
Projects
None yet
Development

Successfully merging a pull request may close this issue.

3 participants